Professionele ondersteuning
Omnivent heeft hoogopgeleide medewerkers in dienst die up op vele gebieden kunnen bijstaan op het gebied van bewaren en technische ondersteuning. U kunt contact opnemen met uw bewaarspecialist in uw regio of met ons hoofdkantoor, waar we vanuit onze helpdesk u op afstand kunnen helpen met uw vragen en problemen.
Onze helpdesk kan met u meekijken in uw bewaarmanagement systeem, wanneer u een Optilink contract heeft afgesloten. Mocht u dit niet hebben gedaan kan u nog steeds contact met ons opnemen. Wij zullen u dan door het systeem loodsen en de instellingen laten checken totdat wij uw probleem hebben verholpen. Dit doen wij totdat wij u met de juiste instellingen kunnen achterlaten en u geen omkijken meer heeft naar de werking van uw installatie en de lopende processen in uw bewaring.
Onze helpdesk kan u helpen op afstand met vele zaken:
- Storingen in uw systeem
- Problemen met uw instellingen
- Programma instellingen
- Niet werkende mechanisch delen
- Schakelkast
- Indicatie / inventarisatie probleem voor onze storingsmonteur
- etc.
Contact met onze helpdesk
Contact met onze service afdeling