Support

Professionele ondersteuning

Omnivent heeft hoogopgeleide medewerkers in dienst die up op vele gebieden kunnen bijstaan op het gebied van bewaren en technische ondersteuning. U kunt contact opnemen met uw bewaarspecialist in uw regio of met ons hoofdkantoor, waar we vanuit onze helpdesk u op afstand kunnen helpen met uw vragen en problemen. 

Onze helpdesk kan met u meekijken in uw bewaarmanagement systeem, wanneer u een Optilink contract heeft afgesloten. Mocht u dit niet hebben gedaan kan u nog steeds contact met ons opnemen. Wij zullen u dan door het systeem loodsen en de instellingen laten checken totdat wij uw probleem hebben verholpen. Dit doen wij totdat wij u met de juiste instellingen kunnen achterlaten en u geen omkijken meer heeft naar de werking van uw installatie en de lopende processen in uw bewaring.

Onze helpdesk kan u helpen op afstand met vele zaken:

  • Storingen in uw systeem
  • Problemen met uw instellingen
  • Programma instellingen
  • Niet werkende mechanisch delen
  • Schakelkast 
  • Indicatie / inventarisatie probleem voor onze storingsmonteur
  • etc.

Contact met onze helpdesk

Contact met onze service afdeling